27. feb. 2013

Photowalltastisk

Endelig klarte jeg å bestemme meg for tapet til play room (se tidl. blogginnlegg). Ja, og til gangen da, fant plutselig ut at jeg ville gjøre noe med den også:-) Forandring fryder! Gleeeder meg til jeg får dette i posten. Kanskje kan jeg tjone litt med det i helgen allerede. Håper det. Med litt rødvin i glasset, til arbeidet:-) Can`t wait:-)

Bestilte på Photowall , stort utvalg- og veldig praktisk ift. selvvalg størrelse og beskjæringspunkter.


Play room neste!


Blir snart velkomst i gangen!
 
Å gjøre noe med veggen kan være terapi for å slippe å gå seg på den.. RR

1 kommentar:

  1. Oi!! Dette kommer til å bli tøft! Gleder meg til å se mer:-)) Har også vært inne og sett på Ha en kjempefin kveld!
    Klem Siri

    SvarSlett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!