8. des. 2013

Julen kan ikke komme helt ennå...

Ja, det er ikke annet å si enn at desember kom som kastet på meg, i år som i fjor, eller egentlig kom den kastet på meg med større styrke dette året. Etter en høst i oppussing og omrokkering av hvor ting ligger, var det ikke en selvsagt ting å finne igjen noe som helst å desember- pynte huset med. Glad var jeg da jeg åpnet garasjedøra, og det første jeg så var adventsstjerna. Ja, så lignet det litt på adventstid med en gang..
Julen kan ikke komme helt ennå... Men når den tid kommer er jeg nok klar for litt julefred, julepyntet hus, nyvasket hus, alt på stell- eller ikke. Jeg er nok ikke den flinkeste piken i klassen;-)



Can wait or urgent?



Gleder meg til julefreden inntar kropp og sjel <3

1 kommentar:

  1. Hos meg kommer jula litt etter litt, sakte men sikkert - ingen stressfaktor her i gården:)
    Koselige bilder:)

    Ønsker deg en fin 2. søndag i advent:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!