7. des. 2013

Living(in)room

Endelig begynner bloggelysten å komme tilbake. Har vært en slitsom høst, med begrenset overskudd. Men nå er overskuddet på vei tilbake. Godt er det! Det har skjedd veldig mye her hjemme i det siste, har bodd i oppussing det meste av høsten. Pappa har vært gjennomfører av det meste, han er gull! Jeg kommer med ønsker, han fikser... (jeg hjelper til litt da....). Som så vidt nevnt tidligere, har det blitt en helt ny vegg i stua, på bakgrunn av ordning av hybel bla bla bla, se foregående blogginnlegg :-) Her er bilder med resultat.
Er veldig fornøyd med valg av tapet, den samme som også er i entreen. Kjøpt på photowall.no. Seksjonen er mor og fars gamle, som de spinket og sparte til på 70- tallet, og som fram til nå, har blitt litt nedprioritert nede i kjellerstua deres. Nå er den tatt fram i lyset igjen:-) For meg har denne sjel og er den fineste seksjon jeg kan tenke meg;-) Tv- benken er et resultat av pappa Smart (:-)). Mine dynamittkasser har blitt bygget om litt og fått hjul på seg. Og er funksjonabel som bare det!
I seksjonen står noen få ting som jeg er virkelig glad i (bortsett fra brannvarsleren som ligger til venstre, og ladere som ligger til høyre, de ble med på bildet ser det ut som. Ja, ja- det er jo et HJEM:-))
For noen uker siden var jeg på foredrag med Halvor Bakke, og jeg kjente at det er en mann jeg er veldig enig med når det kommer til interiør- du må følge hjertet, og ha det sånn som er riktig for deg- uavhengig av hva andre har eller trender.
Sånn liker jeg å ha det:












Følg hjertet <3

PS! Gratulerer med dagen, mamma <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Trivelig at du var innom, legg gjerne igjen en hilsen før du går:-)
Velkommen tilbake!